Απαιτείται νεότερη έκδοση του Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Δ/Η  Jung / Siemens σειρά A 401 - A 410
Άλλη μια περίεργη περίπτωση παραγγελίας ειδικού μοντέλου με θλιβερή κατάληξη αποτελεί η προμήθεια από τους ΣΕΚ των 10 δηζελοηλεκτρικών Jung / Siemens τo 1966. Ήδη από τη δεκαετία του '50 οι Γερμανικοί σιδηρόδρομοι είχαν σταματήσει την κατασκευή μεγάλων δηζελοηλεκτρικών μηχανών, στοχεύοντας στην ανάθεση του έργου τους στις ηλεκτροκίνητες μηχανές. Συνέχισαν μόνο την κατασκευή μικρότερων δηζελοϋδραυλικών μηχανών. Παρ'όλα αυτά και παρόλο οτι λίγα χρόνια πριν οι ΣΕΚ είχαν απορρίψει την παγκοσμίως επιτυχημένη Δ/Η Krauss-Maffei της σειράς V200, προχώρησαν στην ειδική παραγγελία των 10 Δ/Η Jung /Siemens, τύπου CO'CO'de, με ισχύ 2000 HP. H Jung ανέλαβε το μηχανικό μέρος και η Siemens το ηλεκτρολογικό. Πήραν την αρίθμηση Α 401 -- Α 410 και δρομολογήθηκαν σε μεγάλες αμαξοστοιχίες. Μια από τις γωστές συνθέσεις τότε αποτελούσε η ταχεία «Έβρος Εξπρές» με επικεφαλής Δ/Η Siemens και ουραίο όχημα μιά ιθυντήρια επιβατάμαξα Ferrostaal (push-pull). Όμως οι Siemens αποδείχτηκαν εξαιρετικά βραχύβιες. Ήδη από τα μέσα της δεκαετίας του '70 οι ακινησίες ήταν πολλές και μετά το 1980 είχαν απομείνει σε κυκλοφορία μόνο η Α 403 και η Α 408. Μέχρι τις αρχές του 1984 είχαν αποσυρθεί όλες . Σήμερα σώζεται στη Λάρισα μόνο το σώμα της Α 407, χωρίς κινητήρα, ηλεκτρικά κτλ. Οι υπόλοιπες κόπηκαν για παλιοσίδερα παρότι μερικές είχαν πρόσφατα υποστεί γενική επισκευή.